söndag 25 april 2010

Väntar ff på att höra något från Robinson, men det verkar trögt. Kanske lika bra det. Slipper jag ta det avgörandet om jag ska vara med eller inte.

Jag vill så gärna träffa vakten ikväll efter jobbet men jag kan inte pga en rad olika anledningar & tyvärr lär det dröja med.
För en vecka sen så skadade jag mig i ansiktet & en nerv verkar ha kommit i kläm på något vis så jag ser helt skev ut, tänker inte visa upp mig så & det sa jag till honom imorse. Han tröstade med att säga att jag hade fel, han såg ju mig faktiskt tidigare på kvällen & han tyckte jag var lika fin som vanligt. =) Söt är han!

Har fått en dejtförfrågan från en annan kille som jag tycker verkar trevlig men inte så mycket mer än så. Vet inte...problemet är att han bor i samma lilla "stad" som mitt ex. Nej det går ju bara inte..han t.o.m kände honom. Haha snacka om att världen är liten!!

Nej jag håller mig till "min" vakt ett tag till, fast jag måste läka först! :(

Åh jag vill till gymet, träna pump, spinning & köra slut mig på gymmet. Men det sätter ryggen stopp för just nu. Konstigt att det alltid är då man inte kan träna som man är som mest sugen.

Dags att jobba lite innan hemgång =)

2 kommentarer:

  1. Haha nej jag stängde igen...ambivalent, jag? Nähä ;)

    SvaraRadera
  2. Vad har du gjort i ansiktet??

    SvaraRadera