tisdag 13 april 2010

Jag hinner inte skriva

Jag håller på med min C-uppsats som ska vara inlämnad & någorlunda klar på torsdag.

Jag försöker hinna jobba lite extra, träffa vänner & ta hand om barn & hem samtidigt. Det är fasen inte lätt att hinna allt då dygnet ff bara har 24 timmar. Tvätten & dammtussarna hade växt till sig jättelika berg, men igår var jag bara tvungen att åtgärda det.
Mitt upp i allt har jag varit tvungen att beställa blommor & planera inför min morfars begravning som var idag. Jag har jagat presenter till barnen som fyller år, två imorgon & den tredje på torsdag. Nu har jag fått slagit in nästan allt & imorgon återstår det bara att handla inför kalaset som vi ska ha på fredag.

Efter torsdag får jag förmodligen fortsätta fila på uppsatsen lite, för att på fredag gå med sonen till psykologen, efter det hem & laga mat till alla gäster.
Lördag fortsätter med fotbollscup i Borås för äldste sonen & sen på söndag kanske kanske jag kan pusta ut liiiite...

Åh tar det aldrig slut eller?? *suckar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar