söndag 25 april 2010

Mår så bra

Ja jag mår så himla bra! :)
Våren gör sitt men den största förtjänsten e helt & håller min egna. Jag kom tillbaka trots att jag var beredd att ge upp för en tid sedan.
Nu kan jag nog inte må så speciellt mycket bättre, det säger ganska mycket det! :)

Fick så himla gulliga sms av vakten inatt där han skrev att han längtade efter mig & att han snart behövde ha mina pussar igen. =) Han kunde inte sluta tänka på mig efter att han sett mig...

Det gör mig väldigt glad men det är dumt också. Blir jag ju ännu mer känslomässigt fast..

Jag har slutat röka & det är jag stolt över, har rökt i nästan 20 år. Men gudarna ska veta att jag är sjukt sugen ofta...nu till exempel. =) Men nepp, nu får det vara bra!

Nu ska jag kila till jobbet, träffa alla goa människor & bara ha det skoj! =)

Life is funny! ;)

4 kommentarer:

  1. Mysig känsla.. HOPPAS HOPPAS HOPPAS det håller i sig.. *kram*

    SvaraRadera
  2. Tack fina vännen! :) Det hoppas jag med
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Det är du värd att må så här!!! Och BRA med rökningen! :)

    kram

    SvaraRadera
  4. Ja jag vågar inte röka nu heller med tanke på min smäll i ansiktet. =(

    Tack vännen! Du är med värd att må bra! =)

    Kram

    SvaraRadera