fredag 23 april 2010

Ont

Jag har ont i ryggen så mkt att jag knappt kan röra mig. Käkar värktabletter 4 ggr om dagen men det hjälper inte precis.
Känner mig hängig, nere & gnällig. Har tappat orken helt känns det som.
Jag är velig, längtar efter någon men är livrädd för att hitta den där "någon".

När jag tänker tillbaka så har de ggr jag brutit upp från en kille varit så oerhört jobbiga. Jag tror inte jag orkar vara med om det igen. Jag har sån fruktansvärd separationsångest & jag mår sjukt dåligt när jag blir lämnad eller själv lämnar någon. Även om det inte alltid har funnits nån kärlek kvar. Jag har bara trott att det varit kärlek. Jag förstår mig inte på mig själv, Jag verkligen älskar att vara ensam, men får sån ångest över att bli lämnad. Hur fan går det ihop? Jo visst, kanske det är skönt att vara ensam när man väljer det själv. Men det gör jag ju många ggr med men sen kommer ångesten med besked & jag är trött på att vara själv..

Jaja, jag är konstig helt enkelt. Jag försöker tänka att den dagen jag träffar rätt kille så kanske jag inte heller kommer ha nåt ensambehov eller så får jag lov att ha det behovet för honom utan att det ska ställa till det...

4 kommentarer:

  1. Du kan få vara med mig när du känner dig ensam! :) Jag förstår vad du menar och jag tror faktiskt att när man träffar den som är verkligen är rätt för en, då finns det inte de där problemen! Sedan kommer det inte att vara problemfritt men du förstår nog vad jag menar!

    Ryggen låter inget vidare :( Du får kolla upp det kanske?

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag e gärna med dig! =)
    Ja jag fattar vad du menar.. :)

    Jag har fel på några kotor & det jag behöver göra är att träna mer, bygga upp musklerna runt nedre delen av ryggraden. Men det e just de två områdena jag verkligen hatar att träna, rygg & mage!

    Kramar =)

    SvaraRadera
  3. Jag vet PRECIS hur du menar.. att ha det där ensambehovet.. jag är likadan.. ibland funkar det med partner, de fattar vad det går ut på.. men ibland funkar det INTE..

    SvaraRadera
  4. Nej & tyvärr har det INTE funkat i de flesta av mina förhållanden! Hmm..hur fasen ska man då göra?? Jaja det löser sig väl :)

    SvaraRadera