lördag 3 april 2010

Sms & samtal

I natt vaknade jag av ett sms kl 2. Det var från vakten. Jag orkade inte ens svara. Klockan 4 vaknade jag igen av att han ringde. Svarade inte på samtalet heller.

På nåt fånigt vis känns det bra att inte alltid vara tillgänglig. Att få honom att tro att jag faktiskt har annat än honom. Detta jäkla spelande. Men det är det livet tycks gå ut på, oavsett om man befinner sig i ett förhållande eller inte..

Förresten har jag plockat bort C från FB. Vet inte om han märkt det men jag bryr mig faktiskt inte heller!! Jag kände bara att han inte är värd att ha mig som vän där. Visst nu e inte detta med FB på så blodigt allvar & jag har många där som egentligen aldrig varit mina vänner alls. Men han har betett sig så illa mot mig att jag fasen inte vill se honom eller att han ska se mig!

Åh jag e partysugen idag men jag får vänta till nästa vecka då jag e barnledig! :)

3 kommentarer:

  1. Spel eller inte.... tycker det var STARKT av dig att inte svara... *L*

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående skribent! Och även dig, låt dom få kämpa lite!! Personligen tycker jag att en viss herre borde släppa till lite hahahaha :) Se vad omvända roller kan göra =)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jepp han ska få hållas lite! ;) Tänker inte komma så fort han viftar med fingret.

    SvaraRadera