tisdag 13 april 2010

Jag tyckte..

...att jag såg "vaktens" tjej idag, GRAVID!
Fick kastat mig på tyelefon & berättat för en kompis..va fan har han inte sagt det för. Jag sa till min kompis att visst, jag vet att det är fel att vara med honom när han är upptagen men det är inte min huvudbry. Men om han dessutom ska bli pappa. Nej där går fasen gränsen!!
Jag vet inte om jag tänker helt galet, för visst hade det varit illa om man fick veta att sin kille hade en affär bakom ens rygg...men hade det inte varit ännu värre om man var gravid? Fy, där går man tjock, sur, grinig, gråtmild & känner sig som den mest tråkiga kvinna på jorden & så har killen en annan..nej fy!
Snacka om att bli blåst på den underbara familjebilden.
Kompisen tyckte ff inte att det var mitt problem.

Jag sms:ade honom "God morgon. Ska ni ha barn? Kram"

Han svarade: "Go morron :) Nej varför undrar du det? O va hände med pussen? ;)Puss å kram"

Sen blev det några fler sms fram & tillbaka.

Jaja då kan jag släppa den tanken, men jag tänkte att det hade vart ett bra sätt att avsluta "vårt" på...

Men det får bli en annan dag då!

2 kommentarer:

  1. AJDÅ... ja för hade det varit så hade han inte bara varit en otrogen hund.. han hade varit en otrogen FÄ-HUND........ haha*

    SvaraRadera
  2. Haha ja det var det jag med tyckte ju *S*

    SvaraRadera