torsdag 8 april 2010

Idag känner jag mig lite smått förälskad..

Ja igår var det då dags för en vända hem till vakten igen. Mmmm han är grymt snygg!

Jag var där i nästan 3,5 timme & det var jättemysigt. Vi pratade en del om vår "relation" eller vad man ska kalla det. Han förklarade att han gärna vill vara med mig, någon han känner & tycker om. Visst det gör inte honom bättre för det. Han är ju ff otrogen mot sin tjej. Men det fick mig att må bra iaf.
Han frågade om mina känslor för honom & jag sa att jag såklart kände något för honom eftersom jag träffar honom men att jag får lägga band på mina känslor. Jag sa också att jag säkert hade kunnat bli kär i honom om vi hade umgåtts mer & gjort andra saker ihop som att gå på bio, fika eller nåt annat mysigt.
Han svarade att han med kunde bli kär "för ju mer man umgås med en människa man tycker om desto mer känslor får man ju".

Jag sa att jag inte väntar mig att få det där med honom & det kanske e lika bra för då hade jag bara blivit förloraren. (Än en gång, med tanke på C)
Då sa han att han faktiskt med kunde bli sårad, att han är en känslig kille som har massor med känslor & att jag faktiskt hade sårat honom för några år sen.

Vi pratade igenom det som hände den gången & jag hade ingen aning om att han hade blivit ledsen. (Jag hade då fått veta av en annan tjej att hon också låg med honom ibland. Jag blev sne, vilket jag egentligen inte hade nån rätt till. Men jag sms:ade iaf honom & avlutade det vi då hade & i slutet skrev jag att jag minsann inte tänkte vara en av hästarna i hans stall. Han blev ledsen & det visade sig sen att den där tjejen bara hade ljugit. De hade aldrig haft ihop det.)

Jag frågade även igår om han hade fler än mig, men sa att det hade han väl aldrig erkänt ändå.
Han sa att han inte hade nån mer & att han visst hade kunnat säga det isf. Han förklarade att det inte gav honom något att stula med någon han inte känner eller tycker om. Det tror jag faktiskt på & det kändes lite skönt att höra.

Han var så gullig & mysig & han höll min hand, strök mig på ryggen & tog mycket på mig. Han kramade mig masssor & pussade mig innan jag gick & sa att vi ses alldeles för sällan. Huuu detta börjar bli farligt för mitt lilla hjärta känner jag..

6 kommentarer:

  1. Lägg benen på ryggen och SPRING... Han är "TROUBLE TROUBLE" .... men kommer vara den första att erkänna om jag har fel sen.. =(

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet, du har förmodligen rätt...men jag håller ut lite till & väntar på vad som händer..
    Idag har det lagt sig lite för mig med..haha tror väl jag känner mer just efter vi setts.. :)

    SvaraRadera
  3. *pustar ut*

    ja... jag har taggarna ut jämt när det har med "upptagna" män... de leker med elden och andras känslor... MEN.. blir det kärlek så är det ju ändå rätt..

    SvaraRadera
  4. Ja jag måste nog hålla med dig fast jag inte vill riktigt..

    Förbannade krääääk känner jag idag!

    SvaraRadera
  5. Haha... gud va jag känner igen mig, hur man ena dagen kan sväva på rosa moln för att dagen efter inte förstå hur man kan tänka/känna så.. haha*

    SvaraRadera
  6. Ja visst e man bra ding...snacka om att vara ambivalent i sina känslor haha ;)

    SvaraRadera