onsdag 28 april 2010

Blir bara mer & mer arg

Har jag fått svar? NEEEEEJ!
Han kommer säkert inte höra av sig heller, aldrig mer..utan bara låta det passera!

Men det är lika bra det & så länge jag e arg så tänker jag bra mycket bättre än när jag är ledsen.

Det som är lite irriterande med är att han jobbar på både de krogarna som jag brukar gå på. Kommer la den självgode fan tro att jag ränner där just för att han råkar stå i dörren! Men nepp...då kan jag tala om att Gbg är "min" stad & jag har hadt de som mina favoriter sen länge. Han har bara bott här i 1 år. Haha hög nivå det e på mina tankar idag! ;)

4 kommentarer:

  1. Bara ignorera honom och gå in med huvudet högt! Bara för det vill jag veta vilka han jobbar på så jag kan gå och kolla hahahaha :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja det ska jag göra. Låtsas som om jag inte ser honom eller bara dra av världens leende & heja glatt men INGET mer! Kanske kan reta honom lite!
    Han jobbar på Hard Rock Café & Deep. Så spana på ;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. NONCHALERA honom bara när du går förbi honom... SOM LUFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Ja det svider nog mest. För det tror jag ändå att det skulle gjort även om jag bara var hans lilla fling vid sidan av!

    SvaraRadera