tisdag 27 april 2010

Fegis

Än har han inte svarat! Han har väl tjejen hemma eller så kanske han försöker lista ut något bra svar.
Jag funderar på vad han blev grattad till om det nu inte skulle vara att de ska ha barn.
Kompisen sa att han kanske har förlovat sig. Hmm isf blir mitt SMS lite pinsamt. Jag kanske skulle ha väntar innan jag messade honom. Men nej det kan ju bara vara som jag tror.
Jaja dags att fatta nu att det bara kan sluta på ett sätt om man involverar sig med en upptagen man! Ett krossat hjärta och en jävla massa lögner. Kan han inte vara ärlig mot den han påstår sig älska så varför skulle han vara det mot mig??

Jag e förbannad på honom och det finns säkert de som anser att jag inte har rätt att vara det! Men på en fråga man ställer räknar jag att få ett ärligt svar. Men inte ens det kunde jag få! Förbannade tölp!

Berättade för en vän igår om vad som hänt och hon tyckte att jag skulle avslöja allt för hans tjej.
Men jag är kluven...visst för att ställa till det för honom, men tycker synd om hans tjej om hon får veta. Det är ju inte henne jag vill åt. Hon kan väl få vara gravid utan massa bekymmer.
Vad hade ni gjort om ni vore jag?

4 kommentarer:

  1. Klart du har rättighet att vara förbannad på honom!!!.. Sen att folk kan tycka att "du får skylla dig själv" är en annan sak.. Men när du ändå FRÅGADE honom och han blåljög.
    Skulle det vara nåt helt galet så borde han väl dementera rykterna eller??? Så kan väl jag tycka.

    Det där att berätta för sambon.. jag vet inte det.. jag har ju trillat över en sambo till en bloggare på en dejtingsajt.. och han är allt annat än "sambo".. han är på jakt efter en kvinnokropp.. Fy fan, samtidigt som man läser att sambon är SÅ lycklig utåt.

    Sen vet man ju inte hur folk har det i sin relation...

    SvaraRadera
  2. Precis det jag menar..jag är arg men ENDAST för att han ljög! Sen kan jag inte kräva nåt annat vilket jag inte heller gör. Haha så klart jag hade velat ha honom som BARA min, men jag vet ju att det är en utopi!

    Nej jag väljer nog att inte berätta för hans sambo. Hur illa det ordspråket "Det du inte vet..." än är så stämmer det väldigt bra. Vill inte att stackaren ska lida mer än hon redan gjort. Lite dubbelmoral från min sida nu kanske eftersom jag gärna fortsatt träffa honom om hon inte varit gravid. Det hade hon ju med blivit ledsen över att få veta, men...

    Till slut kanske jag lär mig av mina misstag ;)

    SvaraRadera
  3. Du kan vara hur arg du vill på honom, men trassla inte in dig med sambon också!! Så nej, inte berätta för henne!

    Tråkigt att han inte kan ge dig ett svar :( Detta är anledningen att jag inte vill involvera mig i en upptagen kille, för rätt vad det är så finns känslorna där även om man inte vill och så står man där ledsen :(

    Kram vännen!

    SvaraRadera
  4. Nej jag ska hålla henne utanför.

    Precis, förbjuden frukt ska man ge FAN i har jag förstått!

    Kram

    SvaraRadera