tisdag 26 oktober 2010

Weekend

Jag och några kompisar planerade för en tid sen en weekend tillsammans. Vi kom fram till att vi skulle åka till Stockholm och sen lite längre fram ta några dagar utomlands. Så nästa helg sticker vi. Lite komiskt med tanke på att kärleken bor där och ännu fånigare, hotellet ligger på Kungsholmen där han bor.

Pratade med en av tjejerna igår som ska med och hon sa att hon och dom andra gärna ville träffa honom. Så hon tyckte att vi på lördagen skulle ta med honom och hans kompisar ut. "Jag förstår ju att du vill vara med honom när vi är där så om du vill sova hos honom så gör inte det mig nåt och vill du träffa honom på dagen med så kan jag möta upp en kompis som bor där uppe."
Det var ju skönt att höra. Jag har tänkte lite på det. Såklart ska jag vara mestadels med vännnerna men när jag är 500 meter ifrån honom istället för 50 mil så vill jag ju såklart passa på att få pussa honom lite.

Han blev väldigt glad när jag kom med förslaget och han ser fram emot att få lära känna mina vänner. :)

Det kommer bli en lyckad helg det är jag övertygad om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar