tisdag 19 oktober 2010

Snart klart för idag

Ja lite nytta har jag allt gjort idag. Har läst en del och börjat med den skriftliga uppgiften som ska vara klar om några veckor.

Jag har inte vågat mig ut idag. Sånt tråkigt väder med regn och blåst. Fy! Jag har frusit hela dagen så jag har druckit te i mängder och suttit under täcket i soffan.

Om en timme kommer äntligen kärleken hem. Har längtat som en tok och varje gång jag tänker på honom så riktigt det knyter sig i magen sådär skönt.

Men med kärleken kommer också sårbarheten och oron..har svårt att ta till mig det han säger och jag är väldigt rädd att förlora honom.

Jag jobbar som F med mig själv och mina tankar, försöker tränga bort oron.

Nästa vecka kommer hans ex för att hämta saker som står i källaren och jag kan känna ett sting av oro inför det...tänk om han faktiskt inser att han saknat henne när han ser henne igen? Men nej nej, hon är just ett ex av nån anledning och nu har han faktiskt en ny flickvän. :)

Jag kommer inte låtsas om som att jag är orolig. Det är helt upp till mig att välja vart jag ska göra av dom känslorna och jag tänker inte ta ut dom på honom. För det är inte hans fel att jag känner som jag gör utan bara mina egna dumma funderingar.

Åh kan han inte komma NU?? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar