torsdag 21 oktober 2010

Gårdagen var fylld med olika känslor

Hade en underbart rolig kväll tillsamman med kärleken och hans son igår. Vid middagen så skrattade vi så vi grät allihop. Jag var tvungen att gå ifrån köket för att samla mig lite men det hjälpte inte. När jag kom tillbaka bröt jag ut i gapflabb igen. Till slut låg vi alla i sängen och bara garvade som galningar. Underbar känsla!

Senare tittade vi på filmen "Farsan" och då fortsatte skrattandet tills vi satt här med magvärk hela högen.

På slutet av filmen kom jag att tänka på min pappa då farfarn gick runt och bar på sitt barnbarn. Då rann tårarna istället på mig för jag såg min pappa framför mig.

När vi sen gick och la oss låg vi nära och bara höll om varandra. Då kom det..de tre orden. Han viskade i mitt öra: "Jag älskar dig".
Jag kände sån lycka när han sa det, det gick som en ström genom kroppen och jag kände mig berusad, berusad av kärlek. :)

Kan tyckas tidigt att redan säga det, men vem bestämmer hur lång tid det ska gå innan det är okej? Att jag skulle blanda ihop förälskelse med att verkligen vara kär är inget jag gör så därför kändes det underbart att både få höra det och att viska samma ord tillbaka.

Ja jag verkligen älskar honom på alla sätt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar