måndag 25 oktober 2010

Väljer att lita på honom

Pratade med mina barns pappa förut och han frågade hur det gick med kärleken. Bra svarade jag men jag berättade om hans ex. Han nästan skällde på mig och sa att jag skulle släppa det. "Glöm inte att hon faktiskt bara är ett ex och det av nån anledning, han har valt dig nu och du måste lita på det han säger. Släpp detta nu och håll inte på att älta i det för det kommer bara äta upp dig och er."

Ja han är klok mitt ex och jag väljer att lita på min kärlek. Så nu hoppas jag att jag kan lägga detta bakom mig. Ingen ska få förstöra för oss.

Var ner på stan idag en sväng. Köpte ett kort till honom som jag skickade så imorgon får han kärleksbrev som han sa att han aldrig får. Hoppas att han blir glad! :)

Pratade just med honom i telefon och jag frågade från vilket datum vi ska säga att vi blev tillsammans. Vi kom fram till att det var den 10:de oktober. Jag skrattade och sa att om han har dåligt minne så passar det bra för det blev ju nu 20101010. Det ska han minsann aldrig glömma. ;)

2 kommentarer: