tisdag 19 oktober 2010

Underbara unge

Man kan ju inte annat än tycka om hans son massor! Vilken go kille.
Vi åt frukost tillsammans och pratade om många olika saker. Han sa att han tyckte om att jag var här och undrade redan när jag kommer nästa gång. Han visade mig sitt rum och vi körde lite kicktävling i hallen innan han gick till skolan.

Innan han gick såg han att jag kollade fejjan och frågade om jag kunde lägga till honom som vän där så det gjorde jag. :)

"The Voice" har berättat att sonens mamma inte bryr sig om honom så mycket, att hon är väldigt egoistisk, att hon inte orkar med honom och att hon är dålig på att ge honom närhet.
"Så bli inte förvånad om han kryper upp i ditt knä"
Åh, det får han så gärna göra. Ömmar lite för honom då han inte har en "riktig" mamma.

Han hade fått veta igår att jag gillade Sing Star så det hade han kopplat in direkt och ville att vi skulle sjunga när vi kom hem. Gulliga unge! :)

När han gick sa han att han önskade att dagen gick fort så han kunde komma hem och träffa mig igen. Detta kommer bli superbra tror jag. Jag och 6 killar, inte illa ;)

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt vännen. Så glad för din skull. Det är ju så viktigt att den biten fungerar med barnen också.

    Ska föröska kolla hur jag jobbar med möten och grejer om vi kan ses. Denna vecka är jag bara ett par dagar här.
    Men annars går det väl fler tåg. Du kommer väl till Stockholm fler gånger förmodar jag ;o)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack fina du! :)
    Ja det är väldigt viktigt annars går det inte. Men detta tror jag kommer gå strålande. :)

    Kolla det och går det inte så tar vi det en annan gång. Jag lär väl ränna här i tid & otid ;)

    Kram på dig!

    SvaraRadera