lördag 30 oktober 2010

Drar upp varandra

Blev en sväng ut med fina vännerna igår. Vi hade kul men kände att jag hellre hade varit på någon annan plats. Kärleken var också ute och vi hördes av med jämna mellanrum under kvällen.

Han erkände att han var lite svartsjuk då han hörde att det var andra killar runt mig. Jag sa att det behöver han verkligen inte vara eftersom jag bara vill ha honom och jag skulle för mitt liv aldrig förstöra det vi har på något sätt. Känner verkligen att jag är HELT ointresserad av andra killar. För mig finns bara en och det är han.

När jag kom hem var det min tur att bli lite sotis eller orolig. Han ville jag skulle ringa när jag kom hem men då hade han somnat så han svarade inte. Usch hemska tankar började snurra i huvudet på mig..tänk om han har nån annan där?

I morse när vi pratade så släppte min oro. Han säger dom rätta sakerna och jag mår bra med honom. Ingen som drar ner den andre utan istället är vi öppna och pratar om det som känns lite jobbigt och drar upp varandra.

Nu är det inte många dagar kvar tills jag får vara hos honom igen. Nästan en hel vecka och sen ska jag bara hem i tre dagar för att åka upp en hel vecka igen. :)

2 kommentarer:

  1. Visst är det skönt att känna den känslan, att få höra de rätta orden och kunna "ordna upp" saker!? Glad för din skull, kram!

    SvaraRadera
  2. Ja det e underbart! :)
    Tack vännen, kram :)

    SvaraRadera