måndag 18 oktober 2010

Äntligen måndag!

Har packat och kan säga att det blev mycket trots att jag inte tagit med mig nåt onödigt. Eftersom jag måste plugga hela veckan så blir jag tvungen att släpa med mig massa böcker och datorn. Väger BLY!!

Nu ska jag tillbringa nästan en hel vecka med min kärlek, känns lyxigt!Har verkligen längtat som en tok sen jag åkte ifrån honom sist. Han är nästan för bra för att vara sann! Är så himla glad och lycklig for the moment. :)Att det kunde bli så bra! Känner ett lugn med honom och det hoppas jag kommer hålla i sig. Nu får det vara slut på oro, ångest och magkatarr. Dags att släppa alla gamla hjärnspöken och lyssna på hjärtat!

2 kommentarer:

  1. Ta nu vara på varje minut vännen... Kram*

    SvaraRadera
  2. Tack det ska jag försöka göra :)
    Kram

    SvaraRadera