torsdag 28 oktober 2010

Spelen är över

Blir tyvärr inget besök från kärleken i helgen. Han hade tänkt gå tidigare ifrån jobbet imorgon men åkte nu på att "chefa" på jobbet då hans chef skulle vara ledig. Så det fanns inga bra tåg som passade så sent och dessutom gick det inga bra på söndag.

Jaja jag får fortsätta längta i några dagar till då. Svårt att stå ut men har inte mycket till val. Det går ganska bra men det är sjukt jobbigt på kvällarna och jag blir lite smådepp.

Har lagt märke till att jag är väldigt känslig för hans olika tonlägen. Har med mitt förhållande innan honom att göra. Men jag behöver inte oroa mig och som sagt jag jobbar på en del saker med mig själv just nu. Tex att INTE spela dom förbannade spelen "nu ska jag minsann inte höra av mig först" eller "nej jag kanske inte ska svara direkt på hans sms" osv.
Hittills har det gått bra. Jag hör av mig när lusten faller på och jag skulle för mitt liv aldrig skita i att svara när han ringer för att han minsann ska undra vad jag gör eller vart jag är.
Är det något jag vill så är det att han ska kunna lita på mig. Vilket han redan säger att han kan, eller att det känns som om han kan. För mig betyder det massor och jag ska visa honom att han aldrig behöver oro sig för vart han har mig och att han kan lita på mig.

Frågade honom en dag om han tyckte det var lite tråkigt att han inte fått "jaga" mig mer innan jag blev "hans". En del gillar ju den där "sporten". Men han sa att han inte tänkt på det. "Det var ju dig jag ville ha så jag är nog glad att jag slapp det." Vilken tur då. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar