tisdag 19 oktober 2010

Kan inte ta miste på känslorna

"The Voice" och hans ena son mötte mig vid stationen när jag var framme. Gud vilken gullig liten kille, honom kommer jag tycka om. :)

När jag såg kärleken igen så riktigt kände jag HUR mycket jag tycker om honom. Jag kan inte fatta att det är sant. Att han vill ha mig liksom..

Han kunde inte sluta titta på mig igår sa han och jag blev alldeles generad som en liten skolflicka.

Vi hade en mysig kväll i soffan alla tre med te och varm oboy. :)

Nu har han tyvärr lämnat mig för jobbet men om några timmar får jag röra vid honom igen. Åh jag är verkligen förälskad och jag känner att känslorna hela tiden djupnar. Det känns som om jag träffat rätt denna gången..

Nu ska jag hoppa upp och se om hans söta son är sugen på lite frukost..

2 kommentarer: