onsdag 27 oktober 2010

Trasig natt

Var på kalas hela dagen igår och var hemma ganska sent. Tänkte som vanligt att jag skulle lägga mig i tid men nepp. Satt i telefon med kärleken fram tills klockan nästan var tolv. När jag väl kom i säng så vaknade ena sonen och var ledsen. Han hade skyhög feber och yrade en stund innan han somnade om. Sen väckte han mig ett par gånger för han var törstig.
När klockan var 5.30 var det dags för dom andra killarna att vakna. Jag var som ett ras och saknade min darling. Så jag ringde honom. Det bästa sättet att vakna till liv på när jag inte får vakna bredvid honom. :) Han var redan på väg till jobbet och han blev glad över att höra min röst.

Han frågade om jag under dagen kunde kolla tåg till fredag som kunde passa honom. Åh han tänker alltså kanske komma hit i helgen. :) Det hade verkligen varit en bra bonus. Jag ska dit på tisdag men blir strålande glad om jag redan får se honom på fredag. Hoppas hoppas..

Nu dags att kolla film och äta glass min med sjuka lilla älskling :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar