måndag 22 mars 2010

Var på hockey-dejt

Med Patrik idag. Men neeeeej inte han heller var bra. :(
38 år & såg väl helt okej ut....men såååå vuxen & tråkig. Alldeles för torr för min smak! Vi babblade inte utan vi "samtalade" så fint hela kvällen...åh...

Nej finns det ingen man som är ordentlig men ändå har lite trams i sig?

Nej nu har jag tröttnat..

Vakten sms:ade btw innan jag skulle på dejten, han ville vi skulle ses. Jag svarade att jag skulle på hockey men gärna efter. Sen hörde jag inget mer...haha han såg nog på FB att jag skulle dit med en kille...jaja, hans förlust.

Hade det varit tvärtom så hade jag tagit det som en komplimang om han ville träffa mig efter sin dejt. ;)

Men nu e ju inte jag han..

Nepp tid att sova! Natti

2 kommentarer:

  1. Du kan få gå på dejt med mig så lovar jag att babbla :)

    SvaraRadera
  2. Ja det får allt bli lite fotboll i vår & sommar för oss :) Då ska vi babbla OCH spana ;)

    SvaraRadera