torsdag 4 mars 2010

Avstånd

Mailar med många godingar nu men va fan!!, alla bor ju så långt bort. Jag tänker inte ha ett distansförhållande igen, aldrig mer. Nu går jag händelserna i förväg. Men då kanske det inte ens e nån idé att dejta nån som inte bor i närheten..men tänk om jag missar mannen i mitt liv då?

Hmm svårt detta! För vem har sagt att den stora kärleken ska finnas i samma stad? Nej jag e helt enkelt livrädd för avstånd. Har saknat & längtat så det räcker i mitt liv. Ja iaf på det där osunda sättet..

4 kommentarer:

  1. Verkar som vi har lite samma problem :) Är mest killar i andra delar av landet som vill ha kontakt! :) Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja varför e det alltid så?? Blir galen!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Haha.. jag har också gått med på VW nu haha.. reggade mig igår :) Vi kanske slåss om samma män *asg* ;)

    SvaraRadera
  4. Haha, ja vem vet! ;)
    Har ev en dejt på lördag! :) *nervös*

    SvaraRadera