tisdag 30 mars 2010

Vet inte

Nej jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Är helt tom, fast inte på ett negativt sätt. Känner just nu bara inget behov av att skriva.

Än så länge finns ingen kille i mitt liv som jag skulle kunna tänka mig ha som pojkvän.
Ett ex från -99 vill bjuda mig en helg på SPA. Men nej, så desperat är jag inte att jag söker bland mina gamla avlagda.
Fick ett mail av en kille på VW som uppenbarligen inte kände igen mig. En pappa till en flicka på mina söners dagis. Åh pinsamt! Visst har jag spanat in honom men nej...det går ju inte. Han vill bjuda mig på en öl nån dag.

Killen jag var på hockey med, Patrik, har hört av sig & tackat för trevligt sällskap & att han saknar mig på MSN. Nej inte heller han funkar.

Vakten hörde av sig i söndags & ville träffas, men som tur var jobbade jag.

Är jag kräsen & ytlig eller trivs jag helt enkelt som det är? Ja om jag själv ska svara så e det nog både och. Denna gången vill jag att det ska kännas helt rätt från början, ska inte finnas minsta tvivel vad det gäller mina känslor. Sen en annan sak...jag vill gärna ha en kille/man som jag attraheras av också. Om jag tänker tillbaka så har jag nog bara haft en kille som jag tänt jävligt mycket på. De andra har mer varit...ja jag har vetat vad de har kunnat göra med min kropp & det har fått mig att bli tänd men inte deras kroppar. Låter ju hur dumt som helst kanske..men för mig är utsidan viktig. Man måste gilla det man ser. Sen så klart att det ibland blir så att personen "blir" snygg för att den är snäll eller go eller nåt annat. Men det räcker inte denna gången. Jag behöver inte ha en 10-poängare men iaf någon som JAG finner snygg!

Men som sagt..jag är NÖJD! Känner sån otrolig frihet & jag börjar fundera på om jag var helt hjärntvättad som tillät mig att styras så av en annan människa. Jag lever, jag mår bra & jag älskar mitt liv!! Det är en sån härlig, underbar känsla! :)

2 kommentarer:

  1. Neeeeeeeeeeeej... Du är inte onormal... Du är så normal som man bara kan. För jag tänker ju precis på samma sätt.. Man har gått olika vändor med ex där det tydligen inte varit komplett, eftersom man är singel.
    Jag tänker likadant, jag vill ha en SNYGG man (mina mått mätta).. jag vill kunna gå med honom och känna mig stolt, att han är MIN.. Jag villl känna den där totala säkerheten att HAN är "the one"

    ... annars kan det liksom kvitta!!!

    SvaraRadera
  2. Du har rätt!! :)
    Jag tänker inte nöja med mid "nån" bara för att slippa vara ensam. Då e jag hellre det!

    Jag vill med känna mig stolt över min man. Haha inte för att han ska vara nån troffé men du fattar säkert. Jag vill inte känna tvivel igen på mina känslor för "honom". Nästa gång får det bannemej vara på "riktigt"! :)

    SvaraRadera