torsdag 11 mars 2010

Bättre än tidigare

Jag var hos vakten 23.30 igår.
Förra gången vi träffades upplevde jag att han var lite för hård för min smak men denna gången var allt annorlunda..han var mjuk, lyhörd & han tog i mig på ett annat sätt än han gjort innan. Det kändes som om allt inte bara var sex denna gången. Blev mycket närhet efteråt & vi låg en bra stund sammanslingrade & han smekte mig över ryggen, i nacken & drog fingrarna genom mitt hår.

Jag stannade hos honom i nästan 3,5 timme & vi pratade massor om allt...roliga minnen & tragiska saker som hade hänt en del av våra gemensamma vänner.
Jag hjälpte honom med några saker på hans dator & då satt vi tätt intill varandra..
Känslan av det där "smutsiga" var på nåt vis borta. Det var inte bara en påsättning & sen var det bra utan vi var faktiskt tillsammans flera timmar efter själva sexet.

Men på ett sätt känns det lite konstigt. Under sexet visar man sin allra mest privata sida, man ger sig hän & låter kroppen ryckas med av all lust. Men sen efteråt känns det inte lika okej att ta på varandra längre & jag bromsar mig själv. Så var det igår. Visst vi satt nära i soffan, men ingen kroppskontakt på annat sätt..
Men kanske det måste vara så för att markera att det är just för sexet som vi ses..vad vet jag. Sen hade jag ju såklart velat att vi skulle kunna mysa lite utan att det skulle leda nånstans men jag vet inte var han står där. Jag måste försöka hålla isär kärlek & sex..för nån kärlek blir det aldrig med honom.

Just nu längtar jag efter närhet, att få somna bredvid nån eller ligga i soffan tillsammans framför en bra film..bara få ha någon nära..åh..hade vart så mysigt!

2 kommentarer:

  1. Ohhhh... Nån fick "Ligga"... haha*
    Men håller med dig.. det om närhet.. hur man saknar just den saken.. visst regelbunden sex hade jag inte sagt nej till.. men saknar att ligga nära någon under filten i soffan.. nån som smeker mig i nacken.. =)

    SvaraRadera
  2. Haha ja det fick jag! ;)

    Nej för mig känns inte sexet så viktigt just nu..vill ju bara gosa, ligga nära, hålla handen, massera & kela...åh blir sjuk snart..haha

    SvaraRadera