söndag 14 mars 2010

C ringde igår

Ja & jag kände att jag blev förbannad! Han hade varit på hockeymatchen som gick skit men fotbollen gick desto bättre. "Tur att det händer nåt bra i mitt trista, gråa, tråkiga liv." Men va fan sluta säg så...antingen satsar han på att göra sitt förhållande bra igen eller så får han väl ge upp. Men gnäll inte till mig!!

Han valde att gå tillbaka till henne. Visst det kanske är dåligt eller så säger han så till mig bara för att det ska kännas bättre för mig...men nej jag blir bara sne...

Han ville jag skulle ringa när vi kom in till stan. Det gjorde jag inte, men jag skickade ett sms några timmar senare & då hade han åkt hem som tur var!!

TÖNT!

4 kommentarer:

  1. Ytterligare ett stolpskott!! Finns det några vettiga män undrar jag???

    SvaraRadera
  2. Neeeej det verkar inte så.
    Jag blir bara så trött, varför göra sig påmind då han ändå inget vill?? Fattar nada!

    SvaraRadera
  3. Den frågan har jag ställt mig hundra ggr när det gäller Fredrik-Sebastian hahaha ;) Mitt fina smeknamn :)

    SvaraRadera
  4. Haha ja det e ju också en kansig sak det där med hans namn! ;)

    SvaraRadera