lördag 20 mars 2010

Vad håller jag på med?

Ja det kan man faktiskt undra. Jag e med på två dejtingsajter, mest för skojs skull som lite tidsfördriv. Har pratat med många killar lite hit & dit & visst längtar jag efter kärleken. Men tydligen inte tillräckligt mycket. Så fort det blir tal om dejt eller när jag tycker att det räcker med kontakt, ja då drar jag mig undan.

Pratade i flera timmar igår på MSN men en kille, Patrik, som verkar genomsnäll & har sunda värderingar. Han ser bra ut & har tre egna företag. Jag är jättenyfiken på honom. MEN jag trivs så himla bra med att vara singel. Så bra att jag har lagt tanken på fler barn på hyllan. Husköp känns inte heller så viktigt längre & jag undrar vart en ev ny kille/man skulle få plats i mitt späckade liv...men å andra sidan...den dagen jag träffar någon som jag verkligen tycker om så nog sjutton kommer det finnas plats för kärleken då.

Sen en annan liten sak...vakten var här igår & jag känner att det nog börjar bli farlgt nu. Känslorna växer mer & mer. Kanske för att sexet blivit mjukare & för att det inte längre känns nervöst att träffa honom utan jag kan slappna av & njuta av honom mer nu. Det är nog lite så att jag inte "ser" några andra killar för att han ligger i bakhuvudet & pyr hela tiden. Men för fasen, jag kan ju inte dissa andra killar för att jag har en affär med vakten. Det verkar ju helt korkat!

Nej nu vill jag prata vidare med Patrik..haha det e mkt nu! ;)

4 kommentarer:

  1. Haha.. du satte verkligen huvudet på spiken! Är precis så jag känner också, på ett sätt vill jag träffa någon men samtidigt retar jag mig på killar och orkar inte träffa folk, fast å andra sidan är det väl kanske så att det inte är ngn riktigt intressant kanske!!

    Och idag har jag varit busig *hahahahaha*... Oj oj, undra vad jag håller på med också! :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja men det e nog så att man inte hittat nåt tillräckligt intressant än. :) För då hade man väl svävat på rosa moln & bara velat umgås med honom hela tiden. Känner bara att det e så jobbigt att lära känna nån ny...nej usch! :)

    Jaså, vad har du hittat på?? Tell me babe..kollar om du e på MSN! ;) Nu blev jag ju nyfiken ju! *S*
    Kram

    SvaraRadera
  3. Aha, det var ju det du menade när du frågade vad jag hade gjort :) Ah ja, jag kanske ringer dig imorgon så kan vi sladdra lite hahaha...

    Men man kan väl säga att jag har utforskat marker haha :)

    SvaraRadera
  4. Ohlalala! Detta måste jag få höra om! ;)

    SvaraRadera