torsdag 4 mars 2010

Folk e konstiga

Eller så kanske det är jag som är det..
På den dejtsidan jag håller till så har en tjej skrivit till mig ganska många ggr. Tror inte att hon är intresserad av tjejer, vilket jag heller inte är..
Hon frågade om jag ville lägga till henne på msn så jag gjorde det.

Då visar det sig att tjejen är 15 år & hon ville jag skulle lägga till hennes mamma!!

Men hallå ja?? Blir ju till att blocka på båda ställena. Har nog inget större utbyte av att prata med en liten flicka...

2 kommentarer:

  1. hahahahaha... Ja det finns alla sortens människor... Men det kanske är en dotter som tycker hennes mamma snokar för mycket i HENNES liv.. "skaffa dig ett eget liv mamma"... eller nåt.. *L*

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja så kan det nog vara..men va fasen..

    Jag häpnar flera ggr på samma dag när jag e på den där sidan..ganska roande att se hur folk är & vad de har för presentationer.. :)

    SvaraRadera