fredag 26 mars 2010

Visst är man (läs:jag) fånig

Ja hur fjompig som helst...
Vakten bor ju bara två hållplatser ifrån mig helt plötsligt har jag börjat gå istället för att åka vagnen. Bara för att jag ska få se en skymt av honom eller att han ska se mig. Samma sak när jag går till gymet..den snabbaste vägen dit är att gå bakom hans hus men istället går jag framför & tar en omväg bara för att få gå förbi. Visst det e ju bra om man ser det ur träningsynpunkt men för övrigt är det ganska löjligt. Jag tänker nånstans att han faktiskt kanske blir lite glad eller pirrig om han bara får syn på mig sådär. Hahaha..så där går jag med musiken i lurarna & verkar oberörd men i själva verket vill jag bara springa på honom & är alldeles stissig. Varför gör man såhär? Ja jag skriver "man" för jag vet att jag inte är ensam. :)

Han har inte hört av sig sen i tisdags & det ska bli intressant att se när det passar honom igen att styra upp en dejt.

Skulle träffat en kille, A, i onsdags men jag var lite off efter måndagens dejt så jag ställde in. Eller rättare sagt så var jag faktiskt sjuk & kände mig inte helt pigg på att visa mig i det skicket. Men det blir nog fler chanser.
Men, jag vet samtidigt inte. Jag uppskattar killar som inte kommer med sexinviter eller pratar snusk direkt. Det gjorde han inte heller men han skrev att han ville ligga sked med mig i soffan, pussa mig i nacken & kolla filmen som gick. Nja, det e väl gulligt, men det gör att jag nog tycker det är lite föör mycket sådär direkt.

Men snygg är han! ;)

2 kommentarer:

  1. Haha, du är ju för rolig, men som sagt.. du är INTE ensam om att göra så :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha nej jag vet, men man börjar ju undra hur man e funtad egentligen ;)

    Kram

    SvaraRadera