tisdag 9 mars 2010

På lördag..

..ska jag på dejt med en kille från VW.
Eftersom jag ska ha tjejmiddag på kvällen så får det bli på dagen. Men det känns lite konstigt..haha & så ljust. Då kan man verkligen se alla glåmor & annat fint man annars kan dölja lite bättre när man träffas på kvällen.

Jag tycker denna killen är snygg MEN, han har nästan ögonbryn som växer ihop..varför har man det? Hallå pincett!! Jaja, kan inte hänga upp mig på småsaker. Skulle det leda nån vart så ska jag fasen se till att noppa honom. ;)

Kom just hem från jobbet. Körde ett megapass idag, 8-22 så nu e jag ganska mör.

Fick sms av vakten idag som ville vi skulle ses..så om en timme ska jag vara hemma hos honom. Jag skulle ju avsluta detta men det är svårt när han e så jäkla attraktiv!

Jaja jag kan väl ha honom tills det dyker upp nåt annat. ;)
Närhet behöver vi väl alla...

2 kommentarer: