tisdag 2 november 2010

Speedad och missförstånd

Hade svårt för att somna igår. Om det berodde på det sena kaffet eller nåt annat vet jag inte. Men jag kände mig speedad och jag tror att det kan bero på att jag är så förvantansfull, ska ju äntligen åka till kärleken. Har längtat i 10 dagar nu.

När jag väl somnade så vaknade jag flera gånger och när klockan var 5 ringde jag honom. Det var tur jag gjorde det för han hade försovit sig. Fy fasen för att behöva gå upp så tidigt!!

Vid 7 fick jag ett sms av honom: "Såg en sak du skrivit på facebook som inte var så kul att se :("

Va? Vad kunde det vara?
Jag ringde honom men inget svar.
Han ringde tillbaka och jag frågade vad han sett.
Jag hade skrivit till en kille att han var underbar. Både jag & hans tjej drev med honom men kärleken hade bara sett min kommentar. Jag läste upp konversationen för honom och då tyckte han att det var pinsamt att han blivit sotis. Men jag kan förstå honom. Hade jag bara sett att han skrivit så till nån annan tjej hade det säkert känts.

Synd att han blev orolig, men lite gulligt med kan jag tycka. Svartsjuka på en normal nivå kan vara sött :)

Nej dags att packa det sista..

2 kommentarer:

  1. Men stackaren.

    Det där jävla facebook är ett jävla skit ibland tycker jag. Man får massa info man helst inte vill ha.

    Massa kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja det kan ställa till det ordentligt ibland.

    Kramar till dig! :)

    SvaraRadera