torsdag 4 november 2010

Han tog upp det innan jag hann säga nåt

Igår var jag, kärleken och hans son ute och åt. Vi hade hur mysigt som helst och det hade knappt kunnat vara bättre. :)

Efter några glas vin så började han prata om händelsen kvällen innan. Han bad om ursäkt och sa att han kände sig jättedum. Jag verkligen kände hur såligt samvete han hade så jag sa att det var lugnt. MEN jag kan verkligen inte ha ett förhållande utan sex.

Han blev misshandlad för många år sen och har sedan dess väldiga problem med både nacke och rygg och har ofta väldigt ont. Visst det kan jag köpa. Att det då inte är så lätt att slappna av, kunna ge av sig själv och att sexet kanske inte blir helt bra då. Men i vilket fall som helst så kan jag inte ha det såhär.

Jag märker att jag ger mycket mer än vad jag får tillbaka. Jag sa det till honom i morse innan han gick upp. Han svarade att han vet men att han inte brukar vara "sån här" utan är det när han har ont. Sen säger han: "Mina tidigare flickvänner har sagt att jag är egoistisk och inte ger så mycket vilket inte stämmer."Fast då undrar ju jag såklart..ingen rök utan eld. Det måste väl ligga något i det.

Jag är väldigt fysisk av mig och känner att jag har ett stort behov av både närhet och sex men jag får inte tillräckligt av det med honom. Hela min kropp skriker efter beröring och jag är ständigt "pilsk". Fan jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill ju inte pressa honom heller men ska det vara såhär så vet jag inte om jag kan vara tillsammans med honom. Jag får nog hålla med "ia" om att i början brukar man ju "pippa som kaniner" och det enda man (jag) vill är att vara nära personen hela tiden.

Åh detta ligger som en mörk skugga över mig och jag vet inte vad jag ska göra.

Anledningen till att jag inte vill tjata på honom är för att (nu hänger jag ut honom) han har berättat att han pga av nack- och ryggskadorna ibland har svårt att få upp den och då avstår han hellre för att det inte ska bli pinsamt.
Nu har jag iaf fixat några piller som vi ska testa nästa vecka! Hoppas hoppas att dom hjälper!

Jag är sexuellt frustrerad!!!

2 kommentarer:

  1. Jag har full förståelse för din frustration. När jag träffade ängelns pappa vàra vi jätteproblem med sexet.. Så här i efterhand fattar jag inte att jag orkade. Han blev hård men så fort han skulle in i mig så slaknade han.. Skitjobbigt. Det handlade om psykisk misshandel som han utsattes av sitt ex. Men jag var ju dökär och vi fick ju ordning på det till slut, men det tog ju tid. Fan va frustrerad jag var... Den STORA härliga leksaken som inte ville leka... Haha.

    SvaraRadera
  2. Ja men det är ju jättejobbigt! Va fan här har man en sexig snygg man framför sig som man bara vill "äta upp" och så får man inte.
    Sen kan jag ju tycka att när han väl får upp den kan han väl använda den som han ska ;) Men nej inte då.

    Då vet du precis hur jag känner. Skönt att ni fick ordning på det till slut! :)

    SvaraRadera