onsdag 3 november 2010

Det är inte sant!!!

Han gör samma sak igen!! Låter mig ge honom det han vill ha. Säger direkt efter: Jag älskar dig. Jag e såå trött.
Men inte så trött så han inte orkar komma tydligen!!
Nu ligger jag här otillfredsställd med honom sovandes intill.
Vi pratade ju igenom detta förra gången.

Jag är fan sur!! Ska inte egga honom mer för jag får ju ändå inte ut nåt av det!!
Nu ska det arga biet sova eller kanske jag ska strypa honom i sömnen??
Men allvarligt talat, detta blir inte långlivat om det ska fortsätta såhär!!!

7 kommentarer:

  1. Ja, det där är något du måste ta upp igen! Man kan inte bara ge utan att få, och tvärtom! kram

    SvaraRadera
  2. Nej verkligen inte! Fan vad det retar mig! Han ska få höra. Men vill samtidigt inte vara gnällig! Men det här går jag inte med på!

    SvaraRadera
  3. Säg ifrån, bättre att lyfta det nu än sen - ju tidigare desto bättre (säger jag som oxå hade en del issues i början)! kram

    SvaraRadera
  4. Ja det e väl så..men att börja tjata redan nu om samma saker. Jag vet ju varför det blir på det sättet men nej jag köper inte den förklaringen alls!! Känner mig riktigt jävla sne men jag tror jag döljer det bra.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Neeej det ska du inte acceptera, inte om det händer ofta iaf!! Stå på dig!

    Känns ju mer som ONS! :(

    Kram

    SvaraRadera
  6. Men det var ju själva fan... *muttrar*

    SvaraRadera
  7. Nej jag fattar inte hur han tänker. Han fick ju dåligt samvete sist när jag sa till honom. Men jag ska ta upp det ikväll. Har vart på vippen flera gånger idag men har inte dykt upp nåt riktigt bra läge.
    Det var ju fan att det alltid ska vara nåt!!

    SvaraRadera