onsdag 10 november 2010

Sista gången jag träffar honom eller inte??

Jag åker till Stockholm idag och stannar till måndag. Jag känner inte att jag vill helt men jag ska ge honom den chansen. Efter det måste jag bestämma mig för vad jag vill med honom. En fortsättning eller inte. Finns lite väl många frågetecken just nu..
Eftersom jag trivdes väldigt bra med att vara singel så måste det var någon utöver det vanliga som kan få mig att vilja stadga mig igen och det är just det jag undrar över..är han det eller inte??

Fuck säger jag!

5 kommentarer:

  1. Känns för jäkligt att den tanken kommer redan så här i början... =(

    SvaraRadera
  2. Det känns som om du har svaret själv i magen, lyssna på din egen feeling.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Nej ingen rolig tanke alls..men å andra sidan bra att den dyker upp nu.

    Ja jag tror jag har svaret faktiskt.

    Kram till er båda! :)

    SvaraRadera
  4. Hoppas helgen blir trevlig och att du sen känner bättre hur du vill göra1

    SvaraRadera
  5. Tack Ananas :) Hoppas din helg var bra!

    SvaraRadera