lördag 16 januari 2010

Förvirrat

Jag åkte i alla fall hem med hans nummer sparat i mobilen.

Han ville åkt med mig & jag ville gärna ha med honom, men vi sansade oss. Vilket nog var bra.

Jag hann inte mer än komma hem förrän han sms:ade & skrev världens finaste sms. <3

Dagen efter ringde han & han pratade som om han redan var förälskad. Han ville att vi skulle träffas, men hela tiden kände jag att det nog inte var så bra. Han hade ju sambo, var uppenbart ledsen över att hon hade bedraligt honom & ältade det lite emellanåt.

Men eftersom jag kände en sån stark attraktion så bestämde vi oss för att träffas ute en kväll.

Vilken kväll!! Den mysigaste jag haft på väldigt väldigt länge. Jag var till en början väldigt nervös men det släppte ganska fort. Han var så himla go, kelig & kramade mig, höll mig i handen & pussade mig flera gånger.

Usch, detta kunde bli farligt kände jag...jag var näst intill redan förälskad..

Efter sju timmar var vi tvungna att åka hem, var & en till sitt. Ingen av oss ville & det bubblade i oss av...ja vad det nu var.

Vi pratade i telefon tills vi båda kommit hem. Han var ju bara så underbar!! Åh!

Kontakten ökade hela tiden mellan oss & vi var ärliga mot varandra redan från början med alla känslor vi hade. Vi pratade mycket om situationen hann befann sig i, min roll i det hela & att det både var skrämmande & härligt att kärleken mellan oss bara hade smällt till så, som en blixt från klar himmel.

Visst jag var väldigt förälskad men jag tvingade mig att lägga locket på. Jag ville inte helt blotta mitt inre för honom då jag nånstans kände att detta ganska snart nog skulle få ett abrupt avslut. Detta visste han men han ville att jag skulle säga precis vad jag tyckte & kände.

Allt var så förvirrat. Skulle han lämna henne, skulle det bli något mellan oss, var jag bara en blåögd naiv idiot eller vad fan vad det som höll på att hända?

Vi träffades igen, denna gången hemma hos mig. Han skulle sova över & det var jag lite nervös över. Ville inte att nåt allvarligt skulle hända då jag vet med mig att jag alltid får starkare känslor efter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar