söndag 31 januari 2010

Förbereder inför skidresan

Tog mig ett härligt pass på gymet & efter det åkte vi & handlade mat inför skidresan.
Tänk att det kan vara så kul att handla, skrattade som en galning. :)

Nu ska jag laga flera olika middagar som vi ska ha med oss, packa alla kläder & förbereda så mycket det går.
Eftersom vi är 7 personer så har jag fått låna kompisens stora bil, snällt av henne.
Hade ingen tanke på att vi inte alla fick plats i min bil då vi bokade resan, men som tur var löste det sig ändå! :)

Sen får det bli en vända till systemet imorgon, ska bli många mysiga kvällar med lite vin & massor med levande ljus!

Längtar som bara den nu. Ska bli kul att se om jag fortfarande kan åka slalom! :) Men det sitter väl i hoppas jag, om inte annat så kan mitt sällskap leka skidinstruktör! ;)
Tror nog jag ska våga mig på att testa snowboard oxå..men bara kanske..

">

2 kommentarer:

  1. Åh när åker du?? Och vem ska du åka med? :)//Å

    SvaraRadera
  2. Vi sticker på torsdagmorgon. :)
    Ska bli skoj! Hemma igen på söndag. Tänkte att det nog var bra att starta med 4 dagar för att se om barnen tycker det är skoj. Det e ju ganska nära så isf kan man ju åka igen. :)

    SvaraRadera