lördag 20 februari 2010

Det blev dejt :)

Wiiihiii! Ikväll har jag varit hemma hos "vakten"! Åh han e ju bara så snygg! Vi bara kastade oss över varandra & man kan säga att vi haft ett långt förspel via sms nästan en hel vecka. Vi visste precis båda vad vi ville & för att vara fyra år sen vi sist hade något ihop så var det riktigt bra.
Tyckte att han hade förändrat sig massor, han hade verkligen mognat & hans sätt att prata var helt annorlunda.

Det känns ju inte helt rätt att göra såhär då han faktiskt har en tjej. Känner någonstans att vi kvinnor kanske skulle hålla ihop & inte föråda varandra. Men samtidigt struntar jag i det, jag kommer njuta av varenda stund & jag tror säkert att många tycker det är riktigt illa av mig & hade ifrågasatt om jag hade tyckt det var så skoj om jag hade varit hans tjej. Nej det hade jag såklart inte, men nu är inte fallet så.

Vi träffades under 4 år för några år sedan. Men vi sågs bara 1 gång i halvåret ungefär & jag kände att det inte var värt så mycket. Det blev bara taffligt & var nervöst. Ska man få ett bra sexliv tillsammans så krävs det att man träffas lite oftare, lär känna varandras kroppar & lär sig att tyda den andres signaler Vi hann inte komma dit sist. Men nu hoppas jag att det blir så.

Han var väldigt gullig, gav mig massor med komplimanger, sa att det var alldeles för längesen vi sågs och att han snart, snart ville träffa mig igen. :)

Men dumma lilla jag...fast jag vet vad detta handlar om så vill jag snärja honom, jag vill komma åt hans hjärta. Jag vill inte bara vara ett ligg då & då för honom. Samtidigt som jag vet att han nog inte är mannen för mig då jag vet hur han fungerar. Han jagar alltid spänning oavsett vad det kan få för följder.

Känner att jag är väldigt nöjd med kvällens lilla äventyr MEN den där känslan av att bara vara just ett äventyr gnager i mitt inre. Samma med den där ovissheten, kommer vi ses igen, kommer det bli något annat än det vi just nu "har"? Förmodligen inte så på ett sätt kanske det vore lika bra att det bara var en engångsföreteelse.

Jaja, den som lever får se. :)

Nu får jag försöka lägga känslor åt sidan...

6 kommentarer:

  1. Just det dära dåliga samvetet med att man ska hålla ihop, vi kvinnor.. Been there done that... och VET hur jäkla rätt man kan få det i hjärnan för att slippa släppa just DÅ....
    Visst.. det finns väl väldigt få personer som GILLAR att vara nr 2.. och det är ju naturligt att vilja snärja mannens hjärta.
    Man kan bara ta ansvar för det man själv gör.. DU är singel.. han får ta ansvar för hans del.

    Men förstår hur svårt det är.

    Jag skulle heller inte vilja ha en man som har hoppat så mycket på andra sidan.. för han kommer ju göra detsamma mot mig när det lugnat ner sig.. Jag vill ha en TROGEN man.

    SvaraRadera
  2. Jag får försöka försvara mig med att jag inte känner henne dårå. ;)
    Precis, jag är singel & väljer han att vara otrogen mot henne så är det upp till honom.

    Ja det e ju så jag tänker, varför skulle han vara trogen mot mig? Men jag behöver inte få honom att bli min, bara han blir lite förälskad så blir jag nöjd. ;) Hahaha denna jäkla sport att få en man att falla..

    SvaraRadera
  3. Hmm, ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga :) Samtidigt som jag anser att du har rätt att göra som du vill, så kan jag känna lite att jag tänker på andra hållet också.. skulle man själv vilja vara i hans tjejs situation? Och NEj det vill man ju inte..

    Men missförstå mig inte.. Jag missunnar inte dig att få lite närhet och det hoppas jag du förstår! Men är rädd att du ska falla mera för honom än han kanske gör för dig och då blir du ledsen i slutändan :(

    Kramar och kul att det var bra :) Haha :)

    SvaraRadera
  4. Ja jag tänker ju med på andra hållet. Därför det känns lite jobbigt. Jag vet att hon med varit ute på sitt håll men det hjälper ju inte iaf.
    Mmm förmodligen kommer jag även i denna soppa sluta som förloraren. Inget bra att dejta upptagna killar.

    Jaja jag tar det för vad det är just nu så får vi se vad som händer.

    Tack för din omtanke vännen.
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Jaså hon har också varit ute och rumlat med andra.. ja men då behöver du inte känna så! Men då undrar jag ju, vad gör dom ihop? :)

    Men bara du är rädd om dig själv! :)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja visst har hon det. Det kan man verkligen undra, varför de e ihop.

    Ja jag ska vara rädd om mig...sen rår man ju aldrig på sina känslor.

    Kram

    SvaraRadera